Dyrektor Miejskiej Biblioteki Publicznej
zatrudni pracownika na podstawie umowy o pracę
na stanowisku: księgowy
Warunki zatrudnienia:
- umowa o pracę na czas określony,
- 1 etat
- płaca zasadnicza w wysokości minimalnego wynagrodzenia oraz pochodne (dod. stażowy, premia)
Miejsce wykonywania pracy:
Miejska Biblioteka Publiczna. 10-030 Olsztyn, ul. Rodziewiczówny 2
Obowiązki
- wstępna kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
- ewidencja wyciągów bankowych w systemie księgowo-finansowym,
- księgowanie dokumentów finansowych,
- bieżąca kontrola i analiza rozrachunków,
- uzgadnianie na koniec każdego miesiąca zapisów dokonanych na kontach,
- sporządzanie miesięcznych zestawień obrotów i sald,
- sporządzanie sprawozdań GUS oraz deklaracji PFRON,
- udział w sporządzaniu sprawozdań budżetowych, projektów i planów finansowych,
- terminowe regulowanie opłat i zobowiązań drogą elektroniczną,
- przygotowywanie i przekazywanie do archiwizacji dokumentacji finansowej,
- obsługa programu „Środki trwałe” oraz rozliczanie inwentaryzacji składników majątkowych,
- wykonywanie innych czynności związanych z pracą komórki księgowości zleconych przez przełożonego.
Wymagania
- wykształcenie minimum średnie,
- co najmniej 2 letni staż pracy w księgowości,
- znajomość obsługi systemu księgowego, która będzie weryfikowana podczas postępowania
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów z zakresu ustaw:
a) o finansach publicznych,
b) o rachunkowości,
c) o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,
- umiejętność pracy w zespole i organizacji pracy własnej,
- samodzielność w rozwiązywaniu problemów, kreatywność,
- odpowiedzialność, dokładność, zaangażowanie,
- zdolności analityczne oraz umiejętność interpretacji i stosowania przepisów,
- biegła znajomość środowiska Windows i pakietu Office,
- mile widziana znajomość systemu finansowo-księgowego Symfonia,
- brak skazania wyrokiem sądu za przestępstwa popełnione umyślnie, ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (oraz toczących się postępowań karnych i skarbowych),
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
Wymagane dokumenty:
- życiorys – curriculum vitae,
- list motywacyjny.
W dokumentach aplikacyjnych (CV i list motywacyjny) proszę zamieścić podpisaną klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w przeprowadzanym procesie rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. 2016r., poz. 922).
Termin i miejsce składania ofert:
Osoby zainteresowane prosimy o złożenie dokumentów aplikacyjnych w siedzibie firmy w godzinach:
7.30-15.30 lub przesłanie na adres:
Miejska Biblioteka Publiczna
ul. Rodziewiczówny 2, 10-030 Olsztyn
albo na adres e-mail: (dokumenty kandydata muszą być załącznikami do wiadomości w jednym z trzech dopuszczalnych formatów: pdf, odt, doc/docx)
w terminie do 25 stycznia 2018r.
Komisja rekrutacyjna zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną wybranych kandydatów, których wyłoni na podstawie analizy dokumentów aplikacyjnych. Wybrane osoby poinformujemy o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.
Informujemy, że na wolne stanowisko w Miejskiej Bibliotece Publicznej w procesie rekrutacji została wybrana:
Pani Ewa Lechicka