Dyrektor Miejskiej Biblioteki Publicznej
zatrudni pracownika na podstawie umowy o pracę
na stanowisku: młodszy bibliotekarz

 Warunki zatrudnienia: 

  • umowa o pracę na czas określony,
  • 1 etat,
  • proponowane wynagrodzenie brutto – w wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę.

Miejsce wykonywania pracy:

Filia nr 6 Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie, ul. Jarocka 65

Obowiązki

  • udostępnianie zbiorów czytelnikom w bibliotece i na zewnątrz zgodnie z obowiązującymi regulaminami,
  • przygotowywanie i prowadzenie różnorodnych form pracy z najmłodszymi czytelnikami, służących popularyzowaniu literatury i czytelnictwa wśród dzieci i rodziców,
  • organizacja imprez bibliotecznych,
  • współpraca ze szkołami, przedszkolami i innymi instytucjami partnerskimi,
  • pozyskiwanie funduszy na realizację działań promujących czytelnictwo oraz realizacja projektów.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe humanistyczne z przygotowaniem pedagogicznym,
  • zainteresowania literaturą oraz szeroko rozumianą kulturą (sztuka, muzyka),
  • komunikatywność, umiejętności interpersonalne, pracy zespołowej,
  • zdolność do inicjowania, elastyczność, otwartość na zmiany,
  • biegła obsługa komputera i swobodne korzystanie z Internetu,
  • umiejętność wystąpień publicznych, zdolności animacyjne,
  • inwencja i pomysłowość,
  • doświadczenie w pracy z dziećmi,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sadu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 Wymagane dokumenty:

  • życiorys – curriculum vitae,
  • list motywacyjny.

W dokumentach aplikacyjnych (CV i list motywacyjny) proszę zamieścić podpisaną klauzulę następującej treści:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w przeprowadzanym procesie rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (j.t. Dz.U. 2016, poz. 922 z późn.zm.)

Termin i miejsce składania ofert:

Osoby zainteresowane prosimy o złożenie dokumentów aplikacyjnych w siedzibie firmy w godzinach:

7.30-15.30 lub przesłanie na adres:

Miejska Biblioteka Publiczna
ul. Rodziewiczówny 2, 10-030 Olsztyn
albo na adres e-mail: (dokumenty kandydata muszą być załącznikami do wiadomości w jednym z trzech dopuszczalnych formatów: pdf, odt, doc/docx)

w terminie do 29 września 2017r.

Komisja rekrutacyjna zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną wybranych kandydatów, których wyłoni na podstawie analizy dokumentów aplikacyjnych. Wybrane osoby poinformujemy o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.


Informacja o wyniku naboru

Informujemy, że na wolne stanowisko w Miejskiej Bibliotece Publicznej została wybrana:

PANI ALEKSANDRA JANICKA

 

Post Navigation